Kinkig!

Det var en omtumlande dag igår som vanligt när man är på sjukhuset, lite oväntade besked.
Kan bara hålla tummarna nu och se hur det går och blir.
Började känna mig lite krasslig förra veckan och i söndags mådde jag inte alls bra. Igår var det ännu värre och det visade sig att jag har halsfluss. Fick penicillin så jag hoppas det vänder snart för detta är inte kul! Mår ännu sämre idag, hostar och nyser om vartannat, gnällig och kinkig som en karl är jag. Orkar inget heller, såg när jag gick på toa att IKEA-katalogen kommit med posten idag, men inte ens den har jag orkat plocka upp och titta i. Då är det illa!
Mer sjukhus imorgon, förhoppningsvis nåt bra i detta fallet sen bär det av till Växjö! Min kurs börjar med tre intensiva dagar, ska bli jättekul! Hoppas förkylningen är borta tills dess, annars blir det tufft att sitta i skolbänken 8-19...
Nu ska jag njuta av min hemmagjorda varma choklad med massor av mörkt choklad i!
Choklad hjälper mot allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar