Fredagsmys!

Vilken vecka det varit, mycket träning, mycket plugg och mycket sjukhus. Vill inte riktigt som jag vill men det ska nog lösa sig till slut ändå.


Vad har veckan bjudit på mer än ett SM-guld till MFF? Jag kan bjuda lite på mig själv som omväxling....



Har gått på jobbet en hel dag med stort hål i byxan, inte konstigt jag tyckte sadeln kändes kall när jag cyklade till jobb... Ingen på mitt jobb är intresserad av min rumpa kan vi konstatera!



Jag har glömt mobilen på jobb två dagar i rad... Typiskt maken annars...



Jag har satt mig i bilen med cykelhjälmen på, måste sett festligt ut.



Jag gick ut och satte mig i bilen för att köra iväg och hämta syster. Satte mig på passagerarsätet och undrade varför det inte hände något... Tror jag kör för sällan...



Vet att det är ett par grejer till men det har jag redan glömt/förträngt. Tror jag är lite glömsk, tankspridd och förvirrad för tillfället...



Igår fick vi jättegod gryta och smaskig drink!




Så här trött blir man sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar