Tävling - Cliniderm - Buzzador

Som jag skrivit innan testar jag via Buzzador Cliniderms produkter. Jag har fått ett antal minikit som jag ska köra en liten tävling med tänkte jag.

http://www.cliniderm.com/ hittar ni svaret på min fråga. Svaret vill jag att ni mailar till: lotta_ljungberg@hotmail.com för ni kan ju inte skriva svaret här i kommentarer ;o)


Jag vill veta vad Cliniderms produkt för läpparna heter. Tyckte den frågan passade bra till mig, lypsylberoende som jag är.


Så klart kommer jag att publicera vinnarna här i bloggen.


I boxen finns Active Protection Day Cream 5 ml, Barrier Repair 5 ml, Optimal Strength Night Cream 5 ml, Ideal Balance Skin Tonic 5 ml, Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml och en tester av Age Delay Serum 2 ml.

Lycka Till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar