Härlig helg!

Måste säga att det har varit en underbar helg, det hade jag inte alls förväntat mig. Men det var precis vad som behövdes, mår nästan helt fantastiskt igen :)

Europe var bara så j-a bra! Fattar inte, jag har fått se dom igen! Wow! Jag är helt salig och uppe i det blå som en fjortis, eller som när jag var fjortis XD!

Takida var nästan lika bra, köpte deras live-DVD när vi var på Nova innan idag. Den är på nu för ca femte gången idag. Stackars grannar! Tur vi flyttar "snart"!

Europe-DVD:n Almost Unplugged har också gått varm här i helgen, de spelar min favorit Dreamer på den, sällan de gör det vilket jag tycker är synd så klart :D


Alla som jobbat på/med Sommarrocken ska ha ett stort, fett, j-a tack! Fy fan vad bra jobbat och ordnat! Fantastiskt!
Dessutom fick man träffat på gamla, kära Svedalabor - så himla kul!

Har gjort massa saft och gelé i helgen med bär och rabarber från kolonin. Nu är den ganska bra att ha ;) men när den skaffades var jag myyyyyyyyyyyyyyyyyckte skeptisk.
Blev röd vinbärsgelé, vinbärssaft, hallon-vinbärssaft och rabarber-jordgubbssaft :)
Vi (läs jag) hittade även pepparrot på kolonin. Söte maken kunde inte se skillnad på rabarber, jordgubbar och vinbärsbuskar från ogräs, tur jag "räddade" något där innan han grävt upp allt.

Nu ska jag fortsätta njua lite mer av Takida innan det är sängdags, hade tänkt gå upp och träna innan jobb imorgon. Till och med gjort en vadslagning med maken om det, men men... Jag suger på vad så vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar