Myslördag :)

Dagen började mycket bra, kom upp tidigt och fick handlat, ätit frukost och myst med maken innan han skulle iväg på match/ledarträff.
Sen skulle jag iväg och titta på inbjudningskort till systern och svågern men tydligen har vissa affärer stängt på pingstafton, märkligt tycker jag ;)

Det fick kompenseras med lite shopping, hittade en jättefin blus/klänning/tunika på Boomerang :)

Efter det blev det lunch i solen med ett par glas rosévin, naaaaaaaaaaaaaajs!

Dagen slutade mindre bra, jag blev jättedålig av maten. Usch och pi!

Får se om jag vågar äta nåt nu :S Börjar i alla fall bli lite hungrig, borde vara ett bra tecken!

Sen ska jag iväg och testa en ny sak som verkar väldigt läskig och verkar göra väldigt ont... Undrar varför jag ens funderar på att göra det...
Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar