Olycka!

I lördags tänkte jag ta ett bad och koppla av och varva ner lite. Vaknade med nackspärr på morgonen och tänkte att ett bad kan nog vara bra.
Låg o njöt länge, tömde ut karet och ställde mig och duschade.
När jag skulle ta handduken såg jag att hela golvet i badrummet var fyllt med vatten :O
Tog våra handdukar och "knuffade" ner vattnet mot brunnen. När jag var klar med det behövde jag ju en handduk till mig själv så klart. Traskar ut i hallen och plask!
Ännu mer vatten där, det har runnit ut i hela hallen - nästan ända ut till vardagsrummet!
Oj, oj, oj! Nästan alla våra handdukar gick åt, ringde halva släkten som kom och hjälpte mig.
Ringde försäkringsbolag osv och idag kom snickare och OCAB och kollade och golvet måste dras upp och sen ska det torkas och sen blir det nytt golv. Har man inte att göra, skaffar man sig!

Nacken blev ju knappast bättre av att ligga på alla fyra och torka golv. Kiropraktorbesök igår och massage på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar