Första!

Jaha, då har man börjat blogga då...

Dagen började bra med god frukost med maken som varit uppe i ottan och tvättat medan jag låg och sussade skönt i sängen.

Sen var vi iväg och tittade på tre lägenheter, vi letar ny bostad. Vi vill gärna ha en liten större, är dock lite kräsna så det kommer nog ta tid. Eller kräsna... Vet inte om det är rätt ord, vi vet vad vi vill ha! Eller inte ha!
Nr 1 idag var mycket intressant och har stor potential. Dock var där väldigt många på visningen så vi får väl se hur budgivningen går.

Vi susade ut till IKEA sen, ville hämta lite kökskataloger och annat skoj - inte fel att börja drömma kök redan, eller hur!
Maken något stressad (vilket han alltid är), det närmar ju sig avspark...
-Vi måste vara hemma till tre säger han ca 20 ggr.
-Jaja, vi ska vara hemma till tre, jag ska bara...

Vi var hemma ett par min efter tre, så klart har det blivit mål redan och mycket morr och grymtningar hörs.
Ja, det är mitt fel vi skulle åkt till IKEA en annan dag...

Tio min senare snarkar någon högt i soffan! Och det är inte jag!

j-a viktig var den matchen!

Nu är det dags för lite gott kaffe efter en god thaikycklingsoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar