Söndagsmys!

Efter första visningen åkte jag och hämtade maken på stationen och sen åkte vi till nästa visning.

Första var totalt ointressant, andra mycket intressant!



Tog en tur på Entré efter visningen, åt god lunch och gick och kollade lite. Trodde jag skulle få massiva protester men det gick riktigt bra - träning lönar sig!



Hittade massa trevliga klänningar och toppar/linnen på Mango, mmm like! Hade lätt kunnat ha med mig fem klänningar och minst lika många toppar hem! Denna är dock min senaste förälskelse!











Hittade tre andra klänningar i en annan butik som desstuom var på rea! Fredrik hejade på och tyckte jag skulle köpa nån av dom i alla fall. Då kommer det märkligaste jag någonsin sagt: Nej, jag ska inte ha nån av dom, de är så lika många andra jag har hemma - vad ska jag med fler såna till? Jag har ingen användning dom. Oj, oj, oj, vad hände?! Respekt tyckte maken och jag gick i chock resten av dagen! Börjar man bli vuxen när man tar sådana här beslut?






Vet inte om det var chocken som gjorde det men jag handlade inget alls igår. Hittade dock mycket jag kunnat tänka mig så nåt fel var det! Gick dessutom i flera skoaffärer utan att känna ett sug att köpa ett par! Däremot tvingade jag stackars maken att prova tre par, men det blev inget köp för honom heller.






Vi stod i Cervera-butiken och dreglade ett tag, massa roliga köksgrejer vi vill ha, bland annat denna:






Tror dock att denna färgen är det mest jag som vill ha ;)


Efter 1½ timme fick maken dock nog och sa: kan vi inte åka hem nu?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar