Underbara lördag!

Vaknade halv nio av mig själv, somnade vid halv tre... Kunde verkligen inte somna om fast jag var jättetrött, det har aldrig hänt innan - vet inte vad som hände, mycket märkligt!


Fixade lite här hemma, åkte till bolaget, hämtade ut paketer, körde ner på stan och fikade (själv!) innan jag gick till Lina och fick ansiktsbehandling och fotvård, så himla skönt och så avslappnande!


Åkte sen och handlade mat till kvällen, finaste vännerna kom och vi åt tacos som på den "gamla, goda tiden" ;) Gott i alla fall, alltid, när som! Tack för trevligt sällskap (som alltid) mina sötnosar!


Maken är iväg med grabbarna på trav, jag får försöka somna själv. Inte alltid det lättaste, jag är gärna ensam hemma och har tid för mig själv men när jag ska sova gillar jag inte att vara ensam. Tur att jag har Torsten som håller mig sällskap!


Imorgon är det massa visningar, håller tummarna att den rätta (med stort R) lägenheten dyker upp! Jag börjar undra om vi är kräsna och har för höga krav men man ska väl i alla fall inte köpa nåt som inte känns bra?!


Svedala IF vann i alla fall sin hemmapremiär i trean. Stort grattis! Bra jobbat!


Kom att tänka på en annan sak som hände i veckan, maken skulle vara på jobb tidigt, klockan sju. Jag brukar gå upp sju oavsett om jag går till jobb eller åker med honom. Han väcker mig tjugo över fem och frågar: ska du åka med mig idag?

Jo, men eller hur?!?!
För det första: väck ALDRIG mig!
För det andra: prata INTE med mig så tidigt!
För det tredje: vad ska jag göra på jobb halv sju när jag snällt kan sussa sött till klockan sju? Baaaaaaaaaaah! Känner du inte mig efter snart nio år? Hallååååååååååååååå!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar