Kväll!

Kom hem med 30 kg kataloger med kök, kakel, bänkskivor, vitvaror, fläktar osv.
Måste det finnas en katalog till varje sak? Varför inte en stor katalog som IKEA-katalogen?
Fast en katalog som väger 30 kg är kanske inte så praktiskt?!
Blir mycket intressant nattlektyr nu ett tag framöver, undrar vem jag ska ventilera mina idéer med bara? Maken lär ju inte hålla sig vaken genom 30 gram katalog ens... Fast å andra sidan
kan jag ju fråga när han somnat och bara mumlar till svar och få precis som jag vill!
Men älskling du sa ju mmm när jag frågade om detta fina röda kaklet!
Mycket bra idé tycker jag, hoppas inte han läser detta inlägget!

Annars började riktiga fotbollen idag! Woooho!

Fast vi kan väl låtsas att den inte har börjat än. Blev "bara" oavgjort hemma mot Väsby...
Säger massa fula ord för mig själv i soffan och låtsas att det fortfarande är träningsmatch!
Fast ÖIS kvitterade i slutminut och fick en poäng i alla fall, man ska vara glad för det lilla!
T ex som att jag såg två fjärilar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar